פעילויות חינוכיות

עמותת עזר לזולת מעודדת הובלת פעילויות חינוכיות עם דגש על ערך הנתינה והעלאת המודעות בנושא עזרה לזולת.

העמותה החלה את הפעילות החינוכית בקיבוץ יפעת, לימדה את ילדי הקיבוץ על אנשים שאין להם, ילדים שאין להם מילקי במקרר ומבוגרים שלא יכולים להדליק חימום בכדי נלחסוך בעלויות חשמל. 

בפעילות הילדים מגלים עולמות שלא הכירו בצורה אשר מדברת אליהם, בשפה שלהם. בהמשך הפעילות אנו נותנים הרבה אפשרויות איך אנחנו יכולים לעזור, מה אנחנו יכולים לעשות כדי לגרום למישהו אחר להיות שמח, כמה אנחנו יכולים לתת ואיפה.

אחרי שיח עם הילדים ולאחר הילדים קיבלו תשובות לכל השאלות שלהם אנחנו מתילים לפעול. מארגנים ביחד את כל המוצרים שכל ילד הביא מביתו (כל פעם בצורה אחרת) וביחד מכינים סלי מזון מלאי כל טוב שיחולקו על ידי העמותה למשפחות נזקקות. 

ההורים נהנים לקחת חלק בפעילות הזו ועושים זאת באהבה גדולה, שמחים שהילדים יונקים ערכים משמעותיים וחשובים של עזרה ונתינה לאחר.

מעשה זה התפתח והפך למסורת בקהילת הקיבוץ, ובכל שנה מספר המשתתפים גדל.

 

בעקבות ההצלחה של הפעילות החינוכית בקיבוץ יפעת, מוסדות נוספים יצרו איתנו קשר והתחלנו בכל יום שישי להגיע למקום אחר ולספר על העמותה עזר לזולת ולאפשר לילדים, נערים ועוד לקחת חלק ולתרום ולהתנדב.

ההכרות והחוויה החיובית יצרו מעין כדור שלג שמתגלגל במורד הר גבוה. מזמינים אותנו ממגוון מקומות ומוסדות לערוך את הפעילות. ובמקומות שכבר ביקרנו, אנו שומעים על יוזמות ורעיונות שהילדים עושים בכדי להמשיך ולעזור ולתרום לזולת.

בונים חברה מאוחדת ביחד!

 ילדים, מבוגרים, בעלי צרכים מיוחדים, כל אחד באשר הוא , כל אחד כמה שהוא יכול, גם עם זה רק חיוך.